تو نیستی؟؟؟


الم شنگه

مرا از بند آویزان کنید سروته شاید فکرش از سرم بی افتد.......

 

می پرسند چرا اینقدر در خودتی؟

 

 

ومن پشت خنده ای خاموش جواب میگویم.....

 

 

در خود بودن بهتر از بی خــــــــــود بودن است!


تو نیستی

 

اما من برایت چای می ریزم

 

 

دیروز هم

 

 

نبودی که برایت چــــــــــــای ریختم

 

سیگار روشن کردم

 

 

دوست داری بخند

 

 

دوست داری گریه کن

 

ویا دوست داری

 

مثل آینه مبهوت من ودنیای کوچکم

 

 

دیگر چه فرقی می کند

 

بـــــــــــــاش یا نبـــــــــــــاش

 

من بــــــــــا تو زندگی می کنم.....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,ساعت 8:59 توسط گلی | |


Power By: LoxBlog.Com